Opbouwplanning verbeteren: meer inzicht, betere communicatie, kortere doorlooptijden


De hoofdaannemer is samen met alle andere uitvoerende partijen verantwoordelijk voor het tijdig afleveren van het bestelde voertuig – met de juiste configuraties – bij de eindklant. Dit betekent dat er in de keten veel moet worden samengewerkt. Bijvoorbeeld door het delen van werktekeningen en het afstemmen van de planning.

In de praktijk verloopt deze communicatie erg versnipperd. De één belt, de ander mailt, een derde werkt met losse Excel-bestanden. Team Asset Planner (TAP) is slimme planningssoftware voor de opbouw van voertuigen en zorgt voor eenduidige communicatie. Via de webapplicatie kun je vanaf ieder device samenwerken met alle betrokken partijen.

  1. De hoofdaannemer, uitvoerende partijen en eindklant krijgen toegang tot de online omgeving.
  2. De hoofdaannemer vult de volledige planning in of laat dit over aan de uitvoerende partijen.
  3. Nadat de initiële planning is gemaakt, kunnen alle partijen wijzigingen doorgeven. Slimme meldingen per e-mail zorgen ervoor dat je op de hoogte blijft van aanpassingen.

 

Wat levert het op?

  •  Kortere opbouwperiode
  • Minder stilstand in de werkplaats
  • Betere samenwerking met ketenpartners
  • Hogere betrouwbaarheid planning

 

Kom langs voor een demo!
Bezoek ons voor een korte demonstratie of gesprek bij onze ‘marktkraam’ stand.

www.teamassetplanner.com